Haziq mandi laut…..

Mama dan ayah bercadang nak balik kampung hujung minggu yang baru je berlalu. Sejak raya (bulan 9) hari tu, tak berkesempatan nak balik kampung. Mana tidaknya, ayah asyik kena kerja hujung minggu…minggu sudah pulak, kak long mama datang rumah, jadi kenalah spend masa dengan keluarga mereka…

Pagi Ahad, perancangannya seawal pagi akan ke Tanjung Balau….dah alang-alang famili sampai, ada canlah Haziq main air laut……sukanya bila nak masuk ke air..dah masuk lagi suka….sampai merah-merah muka Haziq…

baru nak masuk ke air...

sukanya dia...

mama pun suka jugak...

Lepas ni bolehlah bawak Haziq selalu main pasir pantai…langsung tak meragam…seronok agaknya dapat angin laut……Lain kali kita pergi pantai lain pulak ye sayang….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s