Susu oh susu….

Malam tadi mama dengki Haziq. Dah tahu dah bila sebelum tidur, biasanya Haziq akan menyusu dahulu. Dia dah merengek, mama buatkan susu. Lepas tu mama letak je botol susu dekat dengan Haziq dan suruh Haziq ambil sendiri. Dia tahu itu susu dia, cuma tak boleh nak ambil. Dia pandang je. Agaknya fikir macam mana nak ambil susu tu kan. Mama encourage Haziq untuk pandang pada botol susu. Walapun tak boleh ambil, tapi sekurang-kurangnya Haziq respon dan tahu itu adalah susunya.

Kesian Haziq mama dengki…..

macam mana nak ambil susu ni....huargh.....

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s